Bonjour je vend mon Savage octane xl, nouveau prix 800$!!! pratiquement neuf seulement 5tank de bruler, vien avec tous le nécéssaire quelque pièces de remplacement. moteur 2temps (essence + huile) très fiable et performant. le seul default j`ai abimer la telecomande (antene lousse) il y a aussi un kit de 4 led a finir l`installation (2 bleu et 2 rouge) vaux 1000$ + taxes et shipping je le vend tel que pour 850$(legerement négo si vous etes serieux ), raison de la ventej`ai maintenant plus d`espace je recher un vtt 4x4 style renegade 800. Factory assembled, Ready to Run 1/8th scale Octane-powered Savage Monster Truck 2.7hp GT15C 15cc 2-stroke engine with pullstart 300cc fuel tank for over 20 minutes of runtime Savage XL extended chassis with 3mm thick TVP plates 3-speed transmission for aggressive action 4-shoe Quadra clutch system with cooling fan Triple-disc brake system for sure stops XtraLarge Big Bore oil-filled shocks on each corner Low fuel costs using pump gasoline and 2-stroke oil All-metal shaft drivetrain for durability Water-resistant receiver and battery box Waterproof steering and throttle servos Fully equipped with ball bearings for maximum efficiency 2.4GHz radio system for hassle-free performance Proven HPI Savage toughness Extra-wide Terra Pin tires for maximum performance and grip Brand new XL monster truck body All-metal differential gears Steel spur gear Heavy Duty clutchbell Heavy Duty dogbones Heavy Duty outdrives Heavy Duty axles Machined brake hub http:/ /www. hpiracing. com/en/kit/109073 si interesser envoyer moi un email ou un texte, je ne peux pas toujours repondre au cell. 5145789343 Jo ou bug3001@gmail.com

État de l'article : (4 - Propre) 9/10 (seulement des grafigne et la telecommande qui a lantenne magane)
Condition : RTR / Prêt à être utilisé
Prix : 800.00

Vendeur : savagexl (Lasalle)

Pour en savoir plus, cliquez ici...